Codzienna aktualizacja ofert promocyjnych

MARY KAY

Przeglądaj gazetkę

Historia marki

Opowieść o powstaniu firmy Mary Kay, specjalizującej się w branży beauty, zaczyna się od wizjonerki Mary Kay Ash. Jej głównym celem było stworzenie takiego środowiska oraz zapewnienie takiej płacy, które umożliwią kobietom rywalizację zawodową z mężczyznami, co w latach 60. XX wieku nie było jeszcze osiągalne. Dzięki spełnieniu tych zamierzeń, założycielka firmy została ogłoszona w 2000 r. przez Telewizję Lifetime najbardziej wyjątkową kobietą biznesu w XX w., znalazła się także na prestiżowej liście „25 najbardziej wpływowych ludzi biznesu ostatnich 25 lat” opracowywanej przez PBS Nightly Business Report razem z Wharton School of Business.

Pierwszy salon Beauty by Mary Kay, w którym oferowano klientkom jeden podkład oraz cztery produkty pielęgnacyjne, otwarto w 1963 r. Rok później odbyło się pierwsze firmowe seminarium, a w 1969 r. inicjowany został program samochodowy, w wyniku którego symbolem firmy oraz sukcesu wyemancypowanych kosmetycznych konsultantek stał się różowy cadillac. Miał on również za zadanie promować firmę na ulicach miast.

W 1971 r. otwarty został pierwszy zagraniczny oddział marki w Australii. Filie firmy istnieją dziś w 35  krajach na świecie, w tym m. in. w Argentynie, Armenii, Brazylii, Kanadzie, Chinach, Finlandii, Meksyku oraz Stanach Zjednoczonych. 13 września 2004 r. otwarto także pierwszą filię Mary Kay w Polsce.

 

Niezależne Konsultantki Kosmetyczne – innowacyjne rozwiązanie sprzedażowe

System dystrybucji Mary Kay opiera się na sprzedaży bezpośredniej prowadzonej przez Niezależne Konsultantki Kosmetyczne. Konsultantki, dzięki otrzymanym od firmy profesjonalnym szkoleniom, oferują klientkom nie tylko wygodną sprzedaż produktów, które dostarczają bezpośrednio do domu lub biura, ale również porady w zakresie pielęgnacji skóry, wykonywania makijażu, doboru kosmetyków wedle indywidualnych potrzeb, a nawet pomoc w zakresie przygotowań do ślubu. Aby znaleźć najbliższą konsultantkę, wystarczy odwiedzić stronę internetową marki: www.marykay.pl/ i wpisać swój adres, a następnie skontaktować się z konsultantką w dowolny sposób i zamówić wybrane produkty. Zakupu można dokonać online, osobiście u konsultantki, przez telefon lub podczas specjalnego Spotkania Kosmetycznego Mary Kay.

 

Oferta Mary Kay

Firma Mary Kay oferuje szeroką gamę produktów do makijażu, pielęgnacji skóry i ciała, a także swoją własną markę perfum. W sprzedaży znaleźć można również oddzielną linię kosmetyków przeznaczonych wyłącznie dla mężczyzn czyli MK Men. Kosmetyki Mary Kay od lat cieszą się zaufaniem konsumentów, dzięki szczególnej dbałości o dobór składników oraz wadze przykładanej do pielęgnacji kobiecej urody. Ponieważ dewizą Mary Kay była pełna satysfakcja oraz zadowolenie każdej klientki z otrzymanej obsługi, firma do dziś przykłada szczególną wagę do tych wartości.

 

Troska o środowisko i wsparcie kobiey

W ramach dbałości o środowisko, marka Mary Kay już w 1989 r. wprowadziła odzysk odpadów papierowych z tworzyw sztucznych, aluminium i szkła. Aby jeszcze lepiej wspomagać kobiety, w 1996 r. firma otworzyła również Fundację Mary Kay, mającą na celu finansowanie badań nad rakiem oraz wspieranie kobiecej przedsiębiorczości. W 2008 r. został również inicjowany globalny program marketingowy marki pod nazwą „Piękno, które się liczy”, mający na celu wsparcie dzieci i kobiet, na co dziś marka przeznaczyła niemal 4 mln dolarów. Mary Kay jest szczególnie doceniana za swoje zaangażowanie na rzecz ochrony kobiet przed przemocą domową.

BLOG

Ostatnio dodano na nasz blog